Системні вимоги ATcom soft:
Програма ATcom soft призначена для роботи на сенсорних POS-терміналах та комп'ютерах під управлінням Windows. Вона допомагає автоматизувати торговельну діяльність, включаючи продажі, управління складом та оплату. Користувачам надається зручний інтерфейс для швидкого доступу до функцій програми.
Апаратні ресурси:
Апаратні вимоги для встановлення програми ATcom soft на комп'ютері або POS-терміналі: - Процесор з частотою вище 600 MHz; - Оперативна пам'ять від 512 МБ; - Вільне місце на диску від 500 МБ. Примітка! Якщо ви плануєте використовувати експорт документів та звітів у форматах Excel/PDF, необхідно встановити пакет Microsoft Office (Microsoft Excel)/PDF-reader. Також, якщо плануєте використовувати SQL базу даних, потрібно мати MS SQL-сервер встановленим на одному з комп'ютерів. Для сервера з базою даних потрібні наступні апаратні ресурси: - Процесор з частотою вище 1 GHz; - Оперативна пам'ять від 4 ГБ; - Вільне місце на диску від 10 ГБ. Після встановлення програми ATcom soft, необхідно провести активацію для початку роботи з нею.
Операційна система:
● Windows 2000 SP4;
● Windows XP SP3;
● Windows 2003;
● Windows Vista;
● Windows 7;
● Windows 8;
● Windows 10.
(Підтримуються 32 та 64-розрядні версії)
Встановлення та активація
Завантажте zip-архів з інсталяційним файлом програми за посиланням з офіційного сайту – компанії ATcom soft:
https:///////
1. Після встановлення програми запустіть її. 2. При запуску вас буде запрошено ввести ліцензійний ключ. Ліцензійний ключ міститься у листі, який ви отримали від розробників програми або у відповідному документі. 3. Введіть ліцензійний ключ у відповідне поле і натисніть "Активувати" або "OK". 4. Після успішної активації програма готова до використання.
Якщо у вас виникли проблеми під час ліцензування програми, зверніться до служби підтримки для отримання додаткової допомоги.
Для зручності пробного використання програми автоматизації ATcom_soft під час встановлення автоматично створюються дві демонстраційні бази даних: для роздрібної торгівлі та для сфери громадського харчування. У цих базах уже містяться готові довідники товарів, контрагентів, приклади документів та операцій, що дозволяє швидко ознайомитися з функціоналом системи, протестувати облік продажів, складський облік та роботу каси без додаткових налаштувань. Це зручне рішення для підприємців і компаній, які хочуть оцінити переваги автоматизації бізнесу ще до початку повноцінної роботи.→
Для чого потрібно?
Створення ярлика бази даних на робочому столі в ATcom_soft дозволяє значно спростити роботу з програмою. Це зручно у випадках, коли потрібно:● Автоматично запускати ATcom_soft з конкретною робочою базою даних.● Уникати діалогу вибору бази під час старту програми.● Розмістити ATcom_soft в автозапуску Windows разом із потрібною базою.● Обмежити доступ інших користувачів до переліку всіх баз даних на комп’ютері.
Як винести ярлик бази на робочий стіл?
У головному вікні програми при запуску клацніть правою кнопкою миші на потрібній базі даних.
У меню виберіть пункт «Створити ярлик – На робочому столі».
На робочому столі з’явиться ярлик, за допомогою якого можна відразу запускати програму з потрібною базою.