+380 96 558 16 99

База знань.

Системні вимоги ATcom soft:

Програма ATcom soft призначена для роботи на сенсорних POS-терміналах та комп'ютерах під управлінням Windows. Вона допомагає автоматизувати торговельну діяльність, включаючи продажі, управління складом та оплату. Користувачам надається зручний інтерфейс для швидкого доступу до функцій програми.

  • Апаратні вимоги для встановлення програми ATcom soft на комп'ютері або POS-терміналі: - Процесор з частотою вище 600 MHz; - Оперативна пам'ять від 512 МБ; - Вільне місце на диску від 500 МБ. Примітка! Якщо ви плануєте використовувати експорт документів та звітів у форматах Excel/PDF, необхідно встановити пакет Microsoft Office (Microsoft Excel)/PDF-reader. Також, якщо плануєте використовувати SQL базу даних, потрібно мати MS SQL-сервер встановленим на одному з комп'ютерів. Для сервера з базою даних потрібні наступні апаратні ресурси: - Процесор з частотою вище 1 GHz; - Оперативна пам'ять від 4 ГБ; - Вільне місце на диску від 10 ГБ. Після встановлення програми ATcom soft, необхідно провести активацію для початку роботи з нею.

Операційна система:

● Windows 2000 SP4;
● Windows XP SP3;
● Windows 2003;
● Windows Vista;
● Windows 7;
● Windows 8;
● Windows 10.
(Підтримуються 32 та 64-розрядні версії)

Встановлення та активація

Завантажте zip-архів з інсталяційним файлом програми за посиланням з офіційного сайту – компанії ATcom soft:

https:///////

1. Після встановлення програми запустіть її. 2. При запуску вас буде запрошено ввести ліцензійний ключ. Ліцензійний ключ міститься у листі, який ви отримали від розробників програми або у відповідному документі. 3. Введіть ліцензійний ключ у відповідне поле і натисніть "Активувати" або "OK". 4. Після успішної активації програма готова до використання.
Якщо у вас виникли проблеми під час ліцензування програми, зверніться до служби підтримки для отримання додаткової допомоги.

Illustration

Створення нової бази даних

Для зручності пробного використання програми автоматизації ATcom_soft під час встановлення автоматично створюються дві демонстраційні бази даних: для роздрібної торгівлі та для сфери громадського харчування. У цих базах уже містяться готові довідники товарів, контрагентів, приклади документів та операцій, що дозволяє швидко ознайомитися з функціоналом системи, протестувати облік продажів, складський облік та роботу каси без додаткових налаштувань. Це зручне рішення для підприємців і компаній, які хочуть оцінити переваги автоматизації бізнесу ще до початку повноцінної роботи.

Illustration

Щоб розпочати роботу з ATcom_soft, користувач може легко створити нову базу даних SQLite без додаткових налаштувань. Це дозволяє швидко підготувати робоче середовище для автоматизації торгівлі, обліку продажів та складу.Покрокова інструкція:1. У головному вікні програми натисніть кнопку «Додати». Відкриється вікно «Налаштування бази даних».
2. У полі «Тип бази» виберіть SQLite. Введіть назву нової робочої бази. Натисніть кнопку «Створити нову».
Програма запропонує вибрати місце на диску, де буде збережено базу, та автоматично згенерує ім’я файлу.
Після успішного створення з’явиться повідомлення:«База даних успішно створена».

Illustration


Винесення ярлика бази на робочий стіл

Для чого потрібно?

Створення ярлика бази даних на робочому столі в ATcom_soft дозволяє значно спростити роботу з програмою. Це зручно у випадках, коли потрібно:● Автоматично запускати ATcom_soft з конкретною робочою базою даних.● Уникати діалогу вибору бази під час старту програми.● Розмістити ATcom_soft в автозапуску Windows разом із потрібною базою.● Обмежити доступ інших користувачів до переліку всіх баз даних на комп’ютері.


Як винести ярлик бази на робочий стіл?

У головному вікні програми при запуску клацніть правою кнопкою миші на потрібній базі даних.
У меню виберіть пункт «Створити ярлик – На робочому столі».
На робочому столі з’явиться ярлик, за допомогою якого можна відразу запускати програму з потрібною базою.